drukowanie

Druk na folii – czy to praktyczne?

Folia samoprzylepna może stać się bardzo dobrą formą reklamy. Folię taką można przylepić na drzwiach naszych firm; najczęściej salonów kosmetycznych lub zakładów fryzjerskich, ale oczywiście nie tylko. Świetnie prezentują się na szybach (także w samochodach) oraz po prostu na firmowych autach. Jest to sposób bardzo prosty i niezwykle skuteczny. Sam druk na folii jest już bardziej skomplikowany. Warto zatem zgłosić się do drukarni z takim zadaniem. Oczywiście na rynku są dostępne drukarki do folii, które mogą być zakupione przez każdego. Jednak drukarki te pracują w standardowych formatach. Jeżeli potrzebujemy większych wymiarów, wykona to dla nas profesjonalna drukarnia. Folie sa rózne, a wybór bardzo duży. Wszystko zależy od tego, gdzie folia ma zostać umieszczona. Jeżeli zależy nam na ozdobieniu witryny sklepowej, szyby, drzwi, blachy lub ścianek z płyt regipsowych, bardzo dobrym rozwiązaniem będą folie monomerowe, zwane inaczej ekonomicznymi. Folie bezbarwne idealnie sprawdza się do przyklejania na szybach oraz na materiałach bezbarwnych. Możemy spotkać się także z folią wylewaną, folia One Way Vision – idealną na zewnątrz, a także folią WallArt przeznaczoną na ściany. Jeżeli zastanawiasz się, czy jest to praktyczny sposób reklamy, to nie ma co do tego żadnych wątpliwości. Jest to reklama trwała, która można stosować wewnątrz pomieszczeń i na zewnątrz. Świetnie sprawdza się nawet w trudnych warunkach pogodowych. Z pewnością będziesz zadowolony wybierając druk na folii.

Jakub Zabłocki

Jakub Zabłocki

Z zamiłowania pasjonat aranżacji wnętrz oraz architektoniki. Doradza przy planowaniu i realizacji inwestycji budowlanych, remontów oraz planowania wystroju wnętrz.

Więcej wpisów